ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ..Ολλανδός πιλότος της Emirate, προέβλεψε την συντριβή του Airbus στις Άλπεις


Ολλανδός πιλότος της Emirate, προέβλεψε την συντριβή του Γερμανικού Airbus στις Άλπεις..
Ένας Ολλανδός πιλότος είχε γράψει μια ανατριχιαστική προειδοποίηση για τους κινδύνους του να κλειδωθεί έξω από το πιλοτήριο,  εβδομάδες πριν από τη συντριβή της Germanwings, λέγοντας: «Αναρωτιέμαι σοβαρά ποιος κάθεται δίπλα μου».
«Ελπίζω να μην βρω τον εαυτό μου ποτέ στην κατάσταση όπου πάω στην τουαλέτα και να επιστρέψω....για να βρω την πόρτα του θαλάμου διακυβέρνησης κλειδωμένη»
Ο Jan Cocheret, πιλότος σε Boeing 777 της Emirates Airlines, έγραψε αυτές τις λέξεις σε ένα ειδικό περιοδικό πτήσης ... δύο μήνες πριν από το τραγικό περιστατικό όπου ο 27χρονος συγκυβερνήτης Ανδρέας Lubitz κλείδωσε τον κυβερνήτη έξω από το πιλοτήριο και βύθισε ένα Airbus 320 στις γαλλικές Άλπεις, σκοτώνοντας όλους τους επιβάτες.
Σε μια στήλη στην Piloot en Vliegtuig (Πιλότοι και αεροπλάνο), ο Ολλανδός προειδοποίησε ότι τα μέτρα ασφαλείας που αποσκοπούν στην πρόληψη κατά αεροπειρατών να αναλάβουν τον έλεγχο ενός αεροσκάφους, μετά τις τρομοκρατικές επιθέσεις της 11 Σεπτεμβρίου 2001 θα μπορούσαν επίσης να χρησιμοποιηθούν κατά του πληρώματος του αεροσκάφους. 
Ο Cocheret έγραψε ότι το ισχύον σύστημα είναι παρανοϊκό .. "Εγώ σοβαρά μερικές φορές αναρωτιέμαι ποιος κάθεται δίπλα μου στο πιλοτήριο. Πώς μπορώ να είμαι σίγουρος ότι μπορώ να τον εμπιστευτώ; Ίσως κάτι φοβερό έχει μόλις συμβεί στη ζωή του και δεν είναι σε θέση να το ξεπεράσει.....

exomatiakaivlepo

Σχόλια