ΒΑΓΓΕΛΗΣ, Ο ΜΕΓΑΣ ΗΓΕΤΗΣ… ΔΟΞΑΣΤΕ ΤΟΝ!!!

Κατά τον πρόσφατο ανασχηματισμό, κάτι δεν έγινε όπως το ήθελε ο μέγας Βαγγέλης και πρόσταξε να παρουσιαστεί μπροστά του ο αποκλειστικός υπαίτιος…
ΒΑΓΓΕΛΗΣ: Και άκου, όταν σου μιλάω εγώ, μη μου σκύβεις το κεφάλι, αν και έτσι πρέπει…

ΑΝΤΩΝΗΣ: Μα έκανα επακριβώς, ότι με διατάξατε εκλαμπρότατε, τίποτα παραπάνω…
ΒΑΓΓΕΛΗΣ: Σουτ, που τολμάς και βγάζεις και γλώσσα. Σου έδωσα εγώ το λόγο για να μιλήσεις;
ΑΝΤΩΝΗΣ:….(σιωπά ένοχα, μη τολμώντας να αντικρύσει στα μάτια τον μέγα ηγέτη…)
ΒΑΓΓΕΛΗΣ: Δεν μιλάς έ, τί να πεις έτσι όπως τα κατάφερες και παριστάνεις και το λυπημένο…
ΑΝΤΩΝΗΣ: Μα πώς να μιλήσω εκλαμπρότατε, αφού δεν μου δώσατε το λόγο…
ΒΑΓΓΕΛΗΣ: Θέλεις και το λόγο έ, άντε πάρε τον, να δούμε τι έχεις να πεις, είμαι όλος αυτιά…
ΑΝΤΩΝΗΣ: Κατ” αρχήν, γιατί μου μιλάτε με αυτό τον τρόπο, αφού συγκυβερνούμε…
ΒΑΓΓΕΛΗΣ: Τι έκανε λέει, συγκυβερνούμε; Ποιός ανόητος νους σκέφθηκε τέτοια ανοησία;
ΑΝΤΩΝΗΣ: Μα έτσι δεν συμφωνήσαμε τότε; θυμάστε; εσείς, εγώ, ο Παπαδήμος, ο Γιωργάκης…
ΒΑΓΓΕΛΗΣ: Ναι, αλλά συμφωνήσαμε να κάνεις ότι σου λέω και όχι του κεφαλιού σου…
ΑΝΤΩΝΗΣ: Γιατί το λέτε αυτό, πότε έκανα κάτι, χωρίς να έχω και τη δική σας συγκατάθεση;
ΒΑΓΓΕΛΗΣ: Αυτό είναι το περίεργο, ότι πρώτα λες τι θα κάνεις και μετά λέω ναι, αναγκαστικά…
ΑΝΤΩΝΗΣ: Μα εκλαμπρότατε, πολλές φορές απουσιάζετε και η Άγκελα με τον Βολφγκανγκ
περιμένουν απάντηση…
ΒΑΓΓΕΛΗΣ: Καλά κάνουν…να περιμένουν… αυτό το εξάμηνο είμαι ο Νο 2 της Ευρώπης, αν και
κανονικά θα έπρεπε να είμαι ο Νο1…ορίστε μας.
ΑΝΤΩΝΗΣ: Ναι, αλλά σε λίγο θα περάσει το εξάμηνο και θα ζητιανεύουμε πάλι για τη δόση…
ΒΑΓΓΕΛΗΣ: Σιωπή ανάγωγε, που θα με πεις και ζητιάνο. Ξέρεις βρε, από πού κατάγομαι εγώ;
ΑΝΤΩΝΗΣ: Ξέρω πολύ καλά κύριε Τούρκογλου, έέέ συγνώμη, κύριε Βενιζέλο, ήθελα να πω…
ΒΑΓΓΕΛΗΣ: Πώς τόλμησες βρε ψεύτη, σωματέμπορα, καλαματιανέ και είπες τέτοιο πράγμα;
ΑΝΤΩΝΗΣ: Συγγνώμη εκλαμπρότατε μπερδεύτηκα, μου ξέφυγε δεν θα το ξανακάνω, ορκίζομαι…
ΒΑΓΓΕΛΗΣ: Ορκίζεσαι έ, και θέλεις να σε πιστέψω, όπως σε πίστεψε και ο ελληνικός λαός, έ;
ΑΝΤΩΝΗΣ: Ξέρω, σας πρόσβαλλα, αλλά θα επανορθώσω πολύ σύντομα…
Θα προτείνω στη Βουλή να σας στέψουμε …αυτοκράτορα…
Κάποιος μου είπε, ότι πολύ σύντομα η Χ.Α. θα κυκλοφορήσει σε κασσέτα τον παραπάνω
διάλογο, που την έδωσε ο …Μπαλτάκος…

Απλός Έλληνας πολίτης

Σχόλια