Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μας δουλεύουν ψιλό γαζί..Λοβέρδος: δεν θα μπορούσα να είμαι σε μία κυβέρνηση, τον προϋπολογισμό της οποίας δεν έχω ψηφίσει..



Μας δουλεύουν ψιλό γαζί..Λοβέρδος: δεν θα μπορούσα να είμαι σε μία κυβέρνηση, τον προϋπολογισμό της οποίας δεν έχω ψηφίσει..Ικανοποιημένος από την έκβαση στην υπόθεση των διαθεσιμοτήτων δηλώνει στον ΒΗΜΑ 99,5 ο υπουργός Παιδείας, Ανδρέας Λοβέρδος, ξεκαθαρίζοντας ότι μπήκε στην κυβέρνηση επειδή έλαβε διαβεβαιώσεις ότι θα υπάρξουν ρυθμίσεις υπέρ της κοινωνίας, αλλά όχι πολιτική παροχών.
Εξήγησε ότι αλλιώς δεν θα μπορούσε να μετέχει σε μία κυβέρνηση,
τον προϋπολογισμό της οποίας δεν έχει υπερψηφίσει και πρόσθεσε ότι καθώς τον έχει καταψηφίσει, δεν μπορεί να κληθεί να τον εφαρμόσει.
«Δεν μιλώ εγώ με την τρόικα, εγώ ασχολούμαι μόνο με το υπουργείο Παιδείας, η συμφωνία έγινε από τον αντιπρόεδρο και τον Πρωθυπουργό προφανώς μετά λόγου γνώσης».
«Εγώ αυτό το θέμα το έβαλα πρώτος στην εκπομπή του κ. Χατζηνικολάου. Εάν δεν γυρίσει σελίδα, εγώ έχω καταψηφίσει τον προϋπολογισμό, δεν μπορώ να μπω στην κυβέρνηση, αλλά η υπόσχεση ότι γυρίζουμε σελίδα, όχι κάνοντας παροχές, δεν υπάρχουν λεφτά για να γίνουν παροχές, αλλά κάνοντας ρυθμίσεις.

hellasforce.com

Σχόλια