Η... ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΗ ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ

 Ο Καμμένος και το… εγκώμιο
«Θα μου επιτρέψετε τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Λάρισας να τον παρουσιάσω εγώ. Όχι για κάποιον άλλο λόγο, αλλά γιατί είναι φίλος μου και γιατί τάχθηκε από την πρώτη στιγμή στο πλευρό μου, στον αγώνα ενάντια στους κατακτητές της χώρας». Με τα λόγια αυτά ο Πάνος Καμμένος
επεφύλαξε μια μικρή έκλπηξη στον Μπάμπη Παπασπύρο, ο οποίος τον άκουγε μάλλον συγκινημένος να του πλέκει το εγκώμιο:
«Εγώ έγραφα σε ένα μπλογκ με ψευδώνυμο, ο Μπάμπης έγραφε κι αυτός στο δικό του μπλόγκ, κάποια στιγμή οι δρόμοι μας συναντήθηκαν και από τότε αρχίσαμε να τα λέμε καθημερινά, έως ότου βρεθήκαμε στην Ικαρία, στο σπίτι μου, εκεί όπου κάλεσα τον Μπάμπη να τα πούμε από κοντά…», συνέχισε ο πρόεδρος των ΑΝΕΛ για να καταλήξει λέγοντας πως «ο Μπάμπης είναι ένας αγνός μαχητής του κινήματος».
Γι αυτό το τελευταίο δύσκολα θα βρεθεί κάποιος που να έχει αντίθετη άποψη…
Λ.Π.

http://www.larissanet.gr/2014/05/11/o-kammenos-kai-to-egkomio/

Σχόλια