Ο Μαρίνος Ουζουνίδης στο πλευρό του Τέρενς Κουίκ, ως Υποψήφιος Αντιπεριφερειάρχης στο Νομό Έβρου

«Έπειτα και από την επίσημη ανακοίνωση της υποψηφιότητας του συναδέλφου μου βουλευτή, κ. Τέρενς Κουίκ, για την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, θα ήθελα να δηλώσω ότι θα βρεθώ στο πλευρό αυτής της κίνησης Εθνικού Σκοπού, ως Υποψήφιος Αντιπεριφερειάρχης στο Νομό Έβρου.

Έπειτα από την στήριξη που έδειξαν οι Εβρίτες προς το πρόσωπό μου και την εκλογή μου ως Βουλευτή Έβρου, βρίσκομαι καθημερινά σε επαφή με όλα τα προβλήματα και τις ανάγκες που αντιμετωπίζουν.
Η αγάπη αυτή του απλού κόσμου του Έβρου με παρότρυνε να ασχοληθώ στην πρώτη γραμμή αυτοδιοίκησης και να θέσω την υποψηφιότητά μου ως Αντιπεριφερειάρχης σκοπεύοντας να δοθεί μια λύση στα απλά καθημερινά προβλήματά του. Ο Έβρος μας έχει φτάσει στο χείλος του γκρεμού και οι Εβρίτες βιώνουν καθημερινά:

  1. Την υποβάθμιση των συνταγματικώς κατοχυρωμένων αγαθών της υγείας και της εκπαίδευσης, με το πρωτοφανές κλείσιμο σχολείων (πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης) και μονάδων υγείας (κέντρων υγείας, πολυϊατρείων κλπ.).
  2. Την εγκατάλειψη του οδικού δικτύου των επαρχιακών, - και όχι μόνο - δρόμων του Νομού, που δυσχεραίνει και καθιστά εξαιρετικά επικίνδυνη τη δυνατότητα μετακίνησης του στα αστικά κέντρα και χωριά του Έβρου.
  3. Το κλείσιμο διαφόρων ζωτικών για τις καθημερινές ανάγκες των πολιτών υπηρεσιών, όπως εφορίες, υποκαταστήματα ΙΚΑ κλπ.

Είναι καιρός να δοθεί μια διέξοδος σε όλα τα σοβαρά προβλήματα του Έβρου, την οποία δεσμεύομαι να προσφέρω. Είναι καιρός να ακουσθεί η φωνή του Έλληνα του Έβρου και της Θράκης, ανεξαρτήτως θρησκείας, κοινωνικού υποβάθρου και πολιτικών πεποιθήσεων, μέσα από έναν Έλληνα με ανεξάντλητη αγάπη για την πατρίδα του, έναν ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΑ.

Η βουλευτική μου ιδιότητα δεν θα αποτελέσει εμπόδιο στη θέλησή μου να βοηθήσω και να υπηρετήσω τους συμπατριώτες από μια θέση άμεσα συνυφασμένη με τα συμφέροντα και τα προβλήματά τους. Για το λόγο αυτό ζητώ τη στήριξη όλων των Εβριτών στην υποψηφιότητά μου για τη θέση του Αντιπεριφερειάρχη Έβρου με ξεκάθαρο και απαράβατο όρο την εξυπηρέτηση των αναγκών και την επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο τόπος μας, μακριά από πολιτικές σκοπιμότητας και διαφθοράς».

Σχόλια